۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۵۴

تحولات امنیتی سوریه/

هلاکت سرکرده یک گروه تروریستی در الغوطه / حمله افراد مسلح به یک شرکت داروسازی

هلاکت سرکرده یک گروه تروریستی در الغوطه / حمله افراد مسلح به یک شرکت داروسازی

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیاتهای خود برای پاکسازی این کشور از وجود گروههای برهم زننده امنیت و ثبات، شماری از اعضای این گروهها را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، یگانهایی از ارتش سوریه امروز در چند عملیات گسترده و دقیق در حومه حماه، شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و تجهیزات و سلاحهای آنها را نیز منهدم کردند.

همچنین یک یگان دیگر از نیروهای مسلح سوریه در عملیاتی علیه تروریستها در تل بریدج در حومه حماه شمالی در نزدیکی کرناز، تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

در نزدیکی روستای البارد در حومه حماه غربی یک یگان دیگر از نیروهای مسلح، با یک گروه تروریستی درگیر شد که طی آن اعضای این گروه کشته و زخمی شدند. همچنین یک بمب 40 کیلوگرمی که تروریستها در این مکان جاسازی کرده بودند، خنثی شد.

هلاکت شماری از تروریستها در حومه الحوله حمص کشته و سلاحها و مهمات آنها مصادره شد.

منابع سوری همچنین از هلاکت ایمن التونسی سرکرده گروه مسلح موسوم به البراء در منطقه العتیبه در الغوطه الشرقیه، دفع حمله تروریستها به شرکت داروسازی تامیکو و کشته شدن 9 تروریست در منطقه المهیر تدمر و خنثی شدن تلاش تروریستها در منفجر کردن یک خودرو بمبگذاری شده در جاده المسطومه ادلب خبر دادند.

در  عملیاتهای ارتش سوریه در حومه دمشق، درعا، ادلب و حلب نیز شماری از اعضای گروههای مسلح برهم زننده امنیت و ثبات سوریه به هلاکت رسیدند.

کد خبر 2029971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha